mandag 5. november 2012

Taket tar form

Har desverre ikke blitt noe blogging de siste ukene etter vi kom hjem fra Riga! Takstolene ble ca 2 uker forsinket, så fram til mandag i forrige uke har det vært stillstand på tomta! I tillegg skada jeg ryggen skikkelig når vi var i Riga, så jeg dro ikke på tomta, og i det hele tatt orka jeg ikke blogge rett etter vi kom hjem. Da ble det kun hvile. Å bli syk/skadd i Riga var en opplevelse i seg selv, mulig jeg legger inn bilder fra det ved en senere anledning! Hehe..
Forutenom en ødelagt rygg hadde vi en fantastisk fin tur, og kan ikke vente med å reise igjen!
Kan hende det blir sparsomt med innlegg fremover, for nå starter eksamenstida! Skal se hva jeg får til! ;)

 Legger ved et lite bilderas fra det som har skjedd siden sist!





 Takstolene kom på plass mandag for en uke siden.



De to siste bildene er tatt i dag.

4 kommentarer:

  1. Hei :)

    Kom over bloggen din i går, og gleder meg til å følge med på husbyggingen deres :) Vi skal forhåpentligvis også i gang med bygging snart!

    Kjempe flott hus dere bygger, og nydelig utsikt :)

    Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Så spennende! Kommer til å følge deres husbyggingsprosess også! :)

      Ja kan ikke klage på utsikten! Skal bli fint med hvitvin og midnattsol der neste sommer! :)

      Slett
  2. Så stort og flott det blir!!
    Og gratulerer med takstoler på plass:)
    God bedring med ryggen, ikke særlig kjekt å bli skadet på tur kan jeg tenke meg....
    Ha en fin søndag!
    Klem Iris

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke så mye tid til blogg-livet nå om dagene! :) Takk, er blitt nesten helt bra igjen nå heldigvis! ;)
      Klem

      Slett