lørdag 16. april 2011

HURRA!

Verdens beste har bursdag i dag
 GRATULERER MED DAGEN ALEXANDER! 

Så i dag har det vært burdagsfeiring - men ikke for min kjære! Vår herlige tantunge har også bursdag i dag og ble 2 år! Store jenta! :) 
Jeg og Sophia klar for bursdagsfeiring!


Hadde planer om å servere min kjære kake på senga i morges, men så klarte jeg å ødelegge kaka... :) så istedet stod han opp ordna frokosten selv.. Mine kokkekunskaper er vel ikke så mye å skryte av akkurat, men skulle tro jeg skulle klare å bakt en enkel skuffkake.. FLAUT.. Jaja,  jeg looover bedring! ;) 

Fikk foresten nyydelig rosa roser fra kjæresten når han kom hjem fra Halsa på Torsdag! Snille fantastiske mannen min! :)  Utrolig koselig å bli overrasket med blomster på en helt vanlig hverdag! Me like!!!

Ellers hadde vi nå møte med en av byggmesterne som er aktuelle for oss i går igjen så nå håper vi bare vi klarer å få prisen der vi vil ha den. Huset kommer til å bli såå fint, skal legge ut bilder når vi har bestemt endelig størrelse og når jeg har gjort ferdig hustegningene. Gleder oss så sykt mye til å komme i gang! Håper å få starta å rydda tomta over påske en gang! Da blir det felling av trær og riving av det lille skuret som står ved siden av hytta!

Til de som skulle finne på å lese - ha en herlig lørdagskveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar