onsdag 13. april 2011

Lang men herlig

Føler at dagen i dag har gått i ett! Mulig det bare føles slik fordi jeg bare er vant til å være hjemme om dagene.. "Starta dagen" med en god ansiktsbehandling på hudklinikken, noe som var ordentlig deilig for en gusten vinterhud! Dyktige damer som jobber der borte! :) På ettermiddagen har vi hatt møter med to forskjellige byggmestere og har fått prisoverslag på huset vi ønsker oss! Dette blir en dyr affære.... Men håper enda vi skal klare å få prisen ned noe. I tillegg kan vi jo trekke ut noe arbeid som vi kan gjøre selv. Jeg er iallfall villig til å gjøre ALT for å få drømmehuset som vi skal bo i til vi bli gamle og grå! Men akkurat nå kan jeg vel ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for at vi får det som vi vil..! :) 

Tok en video av min skjønne lille når hun fikk kveldsgrøten sin i dag, og hun fikk latterkrampe!! Utrolig gøy! Skal prøve å legge ut en video før helgen så dere får se! :)

Ellers har jeg tilbragt kvelden på kafe med ei god venninne, Lisa!! Vi ble kjent med hverandre når i begge jobbet på JC Bodø! Herlig jente!
Fineste Lisa! :) Var utrolig koselig å komme seg ut å få prata litt "jente-prat" om man kan kalle det det! Det skjer litt for sjeldent igrunn, så det skal jeg bli flinkere på!
Alt i alt en innholdsrik dag, og enda et skritt nærme boligdrømmen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar