mandag 25. april 2011

Påskeferie

I går kom vi hjem etter en deilig uke med påskeferie på Saltfjellet hos mamma og pappa! Været ble også mye bedre enn forventa, og litt snø var det til og med der oppe. Ble utrolig nok ingen skitur på oss i år. Tida gikk så fort og jeg brukte myyye tid på prosjektoppgaven min pluss målestokktegningene av huset. Måtte utnytte tida jeg hadde med barnevakt til å få gjort litt fornuftig.. I tillegg er jeg fortsatt plaga med bekkenløsning så orket heller ikke utsette meg for noe som kunne gjør vondt.. (ro-ro-ro...) MEN vi fikk 2 dager i slalombakken, Galtis i Arjeplog! Det er tradisjon for oss å kjøre til Arjeplog tidlig på skjærtorsdag, for å dra på "systembolaget" og i bakken for å stå på ski og snowboard. Dette ble faktisk det 5 året vi har reist på påskeferie til saltfjellet og sverige sammen.

Alexander, pappa og jeg sto i bakken mens mamma passet Sophia. Veldig greit altså!! ;) Jeg prøvde meg på Alexander sine mini-ski i år for å få litt forandring, men det blir virkelig ikke det samme. Så hele fredagen ble det snowboard på meg. Været var fantastisk og føret var bra, så jeg fikk virkelig følelsen av hvor utrolig herlig det er å stå på brett, igjen!!

Pappa deltok til og med i det årlige påskerennet! Jeg og Alexander kommer sterkere tilbake neste påske! ;)


Fikk låne akebrettet til Sophias søskenbarn, Emma Sofie, så Sophia fikk prøve å ake litt! Det var gøy, særlig med litt fart! :)


Her bor vi på Saltfjellet i mamma og pappas campingvogn med spikertelt! :) Jeg og Alex campet på sovesofaen i spikerteltet, mens Sophia sov inne i soveromsdelen sammen med mamma og pappa. Jeg og Alexander fikk dermed mange netter hvor vi fikk sove uten avbrudd, noe som var veldig etterlengta kjente jeg!

Her er lillesnuppa som er oppe og står på knærne. Hun har ikke helt skjønt hvordan hun skal bruke beina for å krabbe enda, ..men alt til sin tid. :)

 Fine fine jenta mi!

Sophia, Alexander mamma og jeg koste oss ute i finværet mens pappa var på ski!



Må bare slenge med et bilde av oss på kveldstur i nyluene våre! Linda i nabo-vogna heklet masse fine luer og alle sammen endte opp med hversin! :)

Imorgen starter hverdagens plikter igjen, så da var vel påska over for denne gang.. Gleder meg allerede til neste år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar