mandag 6. juni 2011

Konsert og bad inspirasjon

Nå er det en stund siden sist, men dagene har bare gått så fort! Onsdag forige uke leverte jeg endelig prosjektoppgaven min i PK-studiet, dvs - jeg er ferdig! Har imidlertid vært på universitetet og kjøpt bøker til det studiet jeg ska begynne på til høsten. Får bare håpe at alt går som det skal og at jeg kommer inn! :)

Nå i helga hadde koret mitt, Det Vilde Kor, konsert i Rønvik kirke! Skulle egentlig ha utekonsert på Bratt`n aktivitetspark, men siden det høljregna ble vi nødt å flytte innomhus! Det var uansett en knall-konsert, med band og greier! Storkoste meg iallfall. Delvis anmeldelse på nettavisen til AN, resten stod i dagens papirutgave!

Onsdag morgen skal vi ha forhåndskonferanse med kommunen angående husbyggingen! Spennende. Ellers har vi brukt endel tid å pønske ut hvordan vi vil ha de to badene i huset. Er så vanskelig å bestemme seg for fliser og badeinnredning. Badet nede kommer til å gjøres billigst og enklest mulig, med innredning fra ikea. Hovedbadet som er oppe vil jeg legge litt mer i. Ønsker den deilige spa-følelsen når jeg går inn på badet. Men det kan jo bli litt vanskelig ettersom badet også skal passe en småbarnsfamilie..
Litt inspirasjonsbilder
 Ser for meg denne størrelsen på flisene, eventuelt enda større.

 Sånn stein som er på gulvet i dusjen står også på ønskelisten..

 Her er en dusjløsning som kan være aktuell. Alternativet er en litt lengre glassvegg med dør, og mosaikkfliser på veggene inni dusjen.

Dette badet ser bare så deilig ut! Synes det er så fint med innebygget boblekar, men det har vel sine pluss og minus. Ikke minst er det jo en ekstra kostnad som vi ikke har råd til nå uansett..


Alle disse badene er med grå fliser, men er en viss fare for at det blir mer lys beige og bruntoner eller noe i den duren.. Alle innspill og forslag mottas gjerne med takk.. :) Bildene er funnet via google.no
Nå skal jeg på spinning snart - Go kveld! :)

2 kommentarer:

  1. hva slags tak er det på bildet ? hvitt med glans ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Usikker på det, ettersom dette bare er inspirasjonsbilder jeg har funnet rundt omkring på nett! :)

      Slett